Jiří Landa 80 %
85% Inteligentní hra pečlivě dávkující příjemný humor, za nímž se však neztrácejí důležitá témata, o která v ní jde především. Probírají se zde nejen otázky pravdy a lži a hodně křehké hranice mezi nimi, ale autor docela podrobně zkoumá charaktery obou mužů stojících na opačných stranách „barikád“ a životních zkušeností. M. Táborský a F. Cíl těmto mužům vtiskli autentické tváře a dokázali tak poselství textu divákům maximálně věrohodně zprostředkovat. Silný zážitek. Divadlo v Řeznické nyní prožívá hodně dobré divadelní časy!

Helena Grégrová 90 %
Hra se prostřednictvím jiskrných dialogů mladého katolického seminaristy a zkušenostmi protřelého faráře dotýká spousty nelehkých, ale důležitých životních otázek. Mezi nejpůsobivější patří pasáže reflektující jednu z nejsložitějších lidských disciplín – umění říkat a především přijímat pravdu. Hlavní devízou inscenace je mimořádně šťastné propojení inteligentního humoru se závažností sdělení a také bezchybné herecké výkony Miroslava Táborského a Filipa Cíle. Víte, proč Ježíš posílal apoštoly na cesty vždy ve dvou? Neváhejte si do Divadla v Řeznické přijít pro odpověď a silný divácký zážitek.

Jan Pařízek 80 %
Dobře napsaná hra, která má jedno dosti jasné a silné téma, jenž dokáže správně umocnit a srozumitelnou formou předat k zamyšlení. Od začátku do konce pěkně vystavěné, bez slabších míst a s poutavým dialogem, který spolehlivě udrží diváckou pozornost. Po herecké stránce skvělé výkony od obou protagonistů, kteří na sebe slyší a společně jim to funguje více než dobře. Nelze jinak než doporučit, další kousek v Řeznické co stojí za vidění.

Pavel Širmer 80 %
Režisér a herec M. Táborský se soustředil na výklad obou charakterů, propracovaných do nejmenších detailů. Obdivuhodně autentický a přirozený F. Cíl. Vedle něho Táborský, kterému jeho postava umožnila použít nadhled a jemnou nadsázku. Odlišný přístup herců sice stoprocentně nesouzněl, ale přesto se dobře doplňovali. Je skoro zarážející, že se povedená (vtipná i smutná) hra na české jeviště dostala až 35 let po svém vzniku. DvŘ si zaslouží pochvalu za její volbu, zvlášť v dnešní době, kdy se lidé stále více starají především o sebe a potížemi druhých si nechtějí komplikovat život.

Hodnocení uživatelů:

Domi.Mac 70 %
Zajímavá hra, která není pro každého. Táborský hraje jako o život, Cíl působí dost nevýrazně. Rozhodně ale stojí za vidění.
Dovemummy-Alena S. 80 %
Renée 90 %
Abigail7 80 %
Zajímavé téma, moc dobrá hra a skvělé výkony.
Marie friedlova 80 %
Burbot 80 %
Spokojenost!
Anex 80 %
Marcela 80 %
Michkyse 90 %
Skvěle napsaná a provedená hra pro 2 herce. Famózní herecké výkony Miroslava Táborského i Filipa Cíle - naprosto uvěřitelné a civilní podání otce Farleyho i seminaristy Marka Dalsona, byť v amerických reáliích katolicismu. Jedna z nejlepších her, kterou jsem letos na pražských divadelních prknech viděl. Velmi silný divadelní zážitek, za který děkuji.
Eviik 80 %
Hra je založená především na dialogu dvou herců. Na malé jeviště Divadla v Řeznické se výborně hodí. Církevní tématika sama o sobě asi příliš neosloví. Pod její slupkou se však skrývá mnohem zajímavější téma osobní víry a ideálů a do jaké míry si za nimi má každý z nás stát. Miroslav Táborský předvedl nejen výborný herecký výkon, ale i dobrou režijní práci. Scéna je minimalistická, k dotvoření obrazu kostela pomáhá samotný prostor divadla se svými klenbami a barevnými okny. Příjemně překvapil i Filip Cíl.
Vaklav 60 %
64,99% - Příjemné představení, ale čekal bych, že budu do děje více vtažen. Možná, že je chyba na mé straně a čekal jsem až příliš... popř. něco trochu jiného.
Nicméně herectví M. Táborského si mi líbí. A to jsem si užil.
Tedickove 90 %
Milan 80 %