13. 12.
17:30
Odvolání
zadáno
16. 12.
po
Poslední sezení u doktora Freuda
17. 12.
út
Sejdeme se pod vocasem aneb tak jsme tu žili
19. 12.
čt
Scott a Hem
leden
7. 1.
út
Sejdeme se pod vocasem aneb tak jsme tu žili
9. 1.
čt
Ve smyčce
10. 1.
Ještěrka na slunci
11. 1.
so
Relativita
12. 1.
ne
Scott a Hem
13. 1.
po
Poslední sezení u doktora Freuda
zrušeno
14. 1.
út
Zavřete oči, swing přichází...
zájezd
15. 1.
st
Relativita
zájezd
16. 1.
čt
Poslední sezení u doktora Freuda
20. 1.
po
Zavřete oči, swing přichází...
21. 1.
út
Sejdeme se pod vocasem aneb tak jsme tu žili
24. 1.
11:00
Odvolání
zadáno
24. 1.
Ve smyčce
26. 1.
ne
Ještěrka na slunci
zájezd
27. 1.
po
Odvolání
vyprodáno
28. 1.
út
Scott a Hem
30. 1.
čt
Ve smyčce
zájezd
31. 1.
Poslední sezení u doktora Freuda
únor
1. 2.
so
Odvolání
není v prodeji
2. 2.
ne
Scott a Hem
není v prodeji
5. 2.
st
Sejdeme se pod vocasem aneb tak jsme tu žili
není v prodeji
6. 2.
čt
Poslední sezení u doktora Freuda
není v prodeji
7. 2.
Relativita
není v prodeji
11. 2.
út
Relativita
zájezd
12. 2.
st
Scott a Hem
není v prodeji
13. 2.
čt
Zavřete oči, swing přichází...
není v prodeji
14. 2.
Sejdeme se pod vocasem aneb tak jsme tu žili
není v prodeji
15. 2.
so
Relativita
není v prodeji
16. 2.
ne
Odvolání
není v prodeji
19. 2.
st
Ještěrka na slunci
není v prodeji
20. 2.
čt
Poslední sezení u doktora Freuda
není v prodeji
21. 2.
Relativita
zájezd
25. 2.
út
Relativita
zájezd
26. 2.
11:00
st
Falešná nota
vyprodáno
generálka
26. 2.
st
Ve smyčce
zájezd
27. 2.
čt
Falešná nota
vyprodáno
premiéra
29. 2.
so
Ve smyčce
vyprodáno
připravujeme

Didier Caron

Jedná se o dramatický text z francouzské provenience s tématem holocaustu. Silný příběh - krutý souboj - s velmi dobře vystavěnou zápletkou a napětím, ve kterém je divák vtažen do role svědka a soudce, tváří v tvář minulosti a současnosti. Vidíme portréty dědictví a odkazy otců. Můžeme uniknout minulosti a můžeme dál beztrestně žít a můžeme přežít zneuctění a křivdu?

Marc Delaruelle

„Velká vdova“ (Thomas Mann) - Alma Mahlerová (1879 – 1964), také přezdívaná „Siréna s modrýma očima“, byla na přelomu 19. a 20. století považována za jednu z nejpřitažlivějších a nejkrásnějších žen Vídně. Jako dcera známého vídeňského krajináře Emila Jakoba Schindlera žila odmalička v uměleckém prostředí, a proto snad touto kultivací byla nadána jedinečným instinktem rozpoznat rodící se geniální umělce.