25. 9.
Relativita
26. 9.
so
Relativita
zájezd
27. 9.
16:30
ne
Scott a Hem s odpolední procházkou a diskuzí po představení
27. 9.
ne
Scott a Hem
28. 9.
po
NordOst - premiéra
host
29. 9.
út
Relativita
zájezd
30. 9.
st
Poslední sezení u doktora Freuda
zrušeno
říjen
1. 10.
čt
Relativita
zájezd
2. 10.
Relativita
3. 10.
so
NordOst
host
5. 10.
po
Scott a Hem
7. 10.
st
Sejdeme se pod vocasem
8. 10.
čt
Odvolání
zájezd
9. 10.
Odvolání
zájezd
10. 10.
so
Ještěrka na slunci
13. 10.
út
Odvolání
14. 10.
st
Poslední sezení u doktora Freuda
15. 10.
čt
Falešná nota
16. 10.
Ve smyčce
17. 10.
so
Poslední sezení u doktora Freuda
zájezd
19. 10.
po
Falešná nota
21. 10.
st
Relativita
zájezd
22. 10.
čt
Relativita
27. 10.
út
Zavřete oči, swing přichází...
zájezd
29. 10.
čt
Scott a Hem
30. 10.
Poslední sezení u doktora Freuda
31. 10.
so
Ve smyčce
listopad
2. 11.
po
Odvolání
zájezd
3. 11.
út
Falešná nota
4. 11.
st
Ještěrka na slunci
5. 11.
čt
Sejdeme se pod vocasem
zadáno
6. 11.
Relativita
8. 11.
ne
Scott a Hem
9. 11.
po
NordOst
host
10. 11.
út
Falešná nota
zájezd
11. 11.
st
Poslední sezení u doktora Freuda
12. 11.
čt
Falešná nota
13. 11.
Relativita
zájezd
14. 11.
so
Zavřete oči, swing přichází...
derniéra
20. 11.
Zavřete oči, swing přichází...
zájezd
21. 11.
so
Ve smyčce
24. 11.
út
Relativita
zájezd
25. 11.
st
Odvolání
26. 11.
čt
Relativita
27. 11.
Relativita
zájezd
29. 11.
ne
Scott a Hem
30. 11.
po
Poslední sezení u doktora Freuda
připravujeme

Christopher Hampton

Christopher Hampton

Hra pro jedinou herečku vznikla na základě skutečného životního osudu Brunhilde Pomsel, Goebbelsovy osobní sekretářky.
Brunhilda v monodramatu vzpomíná na své mládí, kdy si velmi přála najít nějakou práci sekretářky. Postupně popisuje své kariérní úspěchy a posuny, které ji vedli výš a výš až na ministerstvo propagandy.
Vzpomíná na svého prvního zaměstnavatele - židovského právníka, na své kolegy ze silně pronacistické rozhlasové stanice, kde pracovala, ale i na svou židovskou kamarádku Evu, která ji doprovázela, když se přihlásila k NSDAP a kterou od určité chvíle už nikdy neviděla a nebylo jí to divné.

Marc Delaruelle

„Velká vdova“ (Thomas Mann) - Alma Mahlerová (1879 – 1964), také přezdívaná „Siréna s modrýma očima“, byla na přelomu 19. a 20. století považována za jednu z nejpřitažlivějších a nejkrásnějších žen Vídně. Jako dcera známého vídeňského krajináře Emila Jakoba Schindlera žila odmalička v uměleckém prostředí, a proto snad touto kultivací byla nadána jedinečným instinktem rozpoznat rodící se geniální umělce.